Ви сте овде
Насловна > Друштво > Topola: Od pregledanih 241. sumnjivo 10 mladeža

Topola: Od pregledanih 241. sumnjivo 10 mladeža

Pod sloganom „Save your skin“, pregledi su održani i u Topoli  28.05.2024.godine u kojoj je 241 pacijent iskoristio priliku da pregleda svoje mladeže. Među njima je detektovano 10 sumnjivih mladeža, dok su dermatolozi pacijentima dali preporuke za dalje lečenje.

Topola, 13. jun 2024 – La Roche-Posay, poznati francuski brend dermokozmetičkih proizvoda, u saradnji sa Udruženjem dermatovenerologa Srbije, organizovao je besplatne preglede mladeža na 13 lokacija širom Srbije. U okviru kampanje #SaveYourSkin građani su imali priliku da se pregledaju u Beogradu, Novom Sadu, Kladovu, Srbobranu, Boru, Topoli, Aleksincu, Bajinoj bašti, Nišu, Sjenici, Pirotu, Vrnjačkoj banji i Leskovcu, gde su dermatovenerolozi izvršili ukupno 4.470 pregleda mladeža, dok je među njima otkriveno 255 sumnjivih.

Ova globalna inicijativa, koja se drugu godinu zaredom održala u Srbiji, imala je za cilj da edukuje javnost o pravilnoj zaštiti od sunčevih zraka i važnosti prevencije raka kože.

13 LOKACIJA, 4.470 PREGLEDA, 255 SUMNJI NA RAK KOŽE 

U Srbiji, prema podacima Instituta za javno zdravlje, otkrije se oko 700 melanoma godišnje, od toga samo 20 odsto u ranom stadijumu, zbog čega je važno razvijati svest o neophodnosti redovnih pregleda, ali i zaštite od UV zračenja.

Dermatolozi upozoravaju da se broj obolelih od raka kože neprestano povećava. U ranim stadijumima, kada je melanom lokalizovan i nije se proširio na druge delove tela, izlečivost može biti visoka. Međutim, kada se melanom proširi na druge delove tela, prognoza se pogoršava, te se procenat uspešnosti lečenja smanjuje. S druge strane, ako se otkrije u ranim fazama, u 99 odsto slučajeva je izlečiv.

DECENIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG PROJEKTA #SAVEYOURSKIN (#SPASITESVOJIKOŽU)

“Od 2014. godine, brend La Roche-Posay aktivno podržava inicijative za prevenciju raka kože, sprovevši do sada više od 540.000 besplatnih pregleda mladeža u čak 35 zemalja. Jedan od ključnih ciljeva brenda jeste širenje svesti o neophodnosti adekvatne zaštite od sunca i rane detekcije raka kože. Mnogi ljudi još uvek nisu svesni važnosti kontinuirane zaštite kože od štetnih sunčevih zračenja tokom cele godine, kao i upotrebe proizvoda sa visokim SPF faktorom i efikasnom UVA i UVB zaštitom. Zato smo ove godine značajno proširili inicijativu i zajedničkim snagama sa našim partnerom – Udruženjem dermatovenerologa Srbije, dopreli do još većeg broja građana u nastojanju da smanjimo broj obolelih od ove opake bolesti“, izjavila je dr Milica Stefanović, Regionalni Medical Visit Manager.

La Roche-Posay, francuski dermokozmetički brend, preporučen od strane 90.000 dermatologa širom sveta, već decenijama posvećen je podizanju svesti o neophodnosti prevencije raka kože. Kroz dugoročne napore u promeni i razumevanju navika u vezi sa zaštitom kože od sunca, La Roche-Posay ima za cilj da smanji alarmantnu statistiku raka kože, istovremeno naglašavajući važnost brige o zdravlju kože i podstičući redovne dermatološke preglede i samopregled za identifikaciju promena na koži.

Ostavite odgovor

Top